AJET Yolcularını Mağdur Etti: Menüde 250 TL, Alınan Ücret 260 TL!

AJETin İstanbul- Erzincan seferinde yaşanan olay, yolcuları şoke etti. Uçuş sırasında yolculara fiyat listesinin yer aldığı menüler verildi. Ancak men...

İhlas Haber  Ajansı
İhlas Haber Ajansı Tüm Haberleri

AJETin İstanbul- Erzincan seferinde yaşanan olay, yolcuları şoke etti. Uçuş sırasında yolculara fiyat listesinin yer aldığı menüler verildi. Ancak menüde yazan fiyatlardan fazlası talep edildi.

Menüde 250 TL olarak sunulan ikramlıklardan 260 TL alındı. Uçuş sırasında yolculara yapılan açıklamada; fiyat farkının pos cihazının güncellenmemesinden kaynaklandığı belirtildi.

Yolcular, menüde yazan fiyatla alınan ücret arasındaki farktan dolayı şaşkınlıklarını gizleyemediler.

Bu olay, AJET'in eksik hizmet verdiğini ve yolcularını mağdur ettiğini gösteriyor.

Yolcuların haklarının korunması ve mağduriyetlerin giderilmesi için gerekli adımların atılması gerekiyor.

Ayrıca, havayollarının fiyatlandırma politikalarının şeffaf olması ve menülerde yazan fiyatların güncel olması önemlidir.

Uçak firmaları tarafından yaşanan aksaklıklar ve mağduriyetler ile ilgili yolculara bilgi verilmesi ve gerekli çözümlerin sunulması da oldukça önemlidir.

15 Nis 2024 - 14:15 - Genel

Mahreç  İhlas Haber Ajansı


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Gümüşkoza Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Gümüşkoza Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Gümüşkoza Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Gümüşkoza Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.